Khidmat Mencuci, membersih, rumah dan pejabat/cleanning service di Kauntan-Pahang

Salam semua...kami dari Halina Jaya Enterprise mengalu- alukan kepada semua yang berminat menggunakan khidmat kami secara individual adtau dari syarikat. kami telah menjalankan peniagaan  cleaning service ini sudah masuk tahuhn ke 6 pada tahun ini.Tempahan dan makluman tuan/puan sangat di alu-alukan.




Kepada semua client kami yang pernah menggunakan perkhidmatan kami , terima kasih atas sokongan anda semua. Segala teguran-teguran yang membina ini kami gunakan sebagai pengajaran . kami akan giat dan hebatkan lagi service kami. Kami disini ada menyediakan perkhidmatan home cleaning service mulai jam 6.00 ptg. Perkhidmatan ini disediakan dengan tujuan supaya pelanggan kami dapat menikmati service kami dengan lebih selesa. Mungkin ada client kami yg berkerja di waktu pagi dan memerlukan maid selepas waktu kerja. Disini kami sentiasa bersama anda.

WAKTU PERKHIDMATAN H.J Biz Cleaning service
Isnin - Ahad  (  8.00am - 8.00pm )

PERKHIDMATAN YANG DISEDIAKAN

1. Sapu sampah / Vakum
2. Mop Lantai
3. Cuci Tandas
4. Lap Tingkap
5. Lap Kipas
6. Buang Sawang
7. Buang Sampah









** perkhidmatan selalunya berdasarkan kepada permintaan client

Anda penat bekerja seharian tapi bila balik kerja rumah bersepah? Nak berkemas badan dah letih? Jangan risau kami sedia membantu.


Khidmat pembersihan rumah secara part time ini dilakukan oleh  pekerja kami yang berdidikasi dan rajin. Kami akan pastikan anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami. Jika  Anda berminat hubungi kami di talian  013-9958031. Atau LIKE di FB kami

TERIMA KASIH Semua... =)

1 comment: